מיכל מים 1 קוב / קוביות מים

מיכל מים 1 קוב 1000 ליטר - מיכל קוביה

מיכל קוביה 1 קוב הינו מיכל לאחסון נוזלים בנפח של 1000 ליטר. המיכל עשוי פלסטיק עמיד וקשיח, לרוב ממוחזר, ונמצא בתוך כלוב מתכת העשוי רשת פלדה לשם ייצוב ושינוע קלים.

מה ניתן לעשות עם מיכלי מים מפלסטיק?

גודלו של המיכל, צורתו, חוזקו, יציבותו והעובדה שהוא אטום להפליא, אלו תכונות שמאפשרות להשתמש בו עבור אינספור מטרות. מיכלים אלו משמשים את התעשייה ואת הצרכן הפרטי במגוון דרכים – ובעיקר, לאחסון ואגירה של מי שתיה, מים אפורים, מי גשמים, שמנים, דלקים או נוזלים אחרים.

ניתן לשנע באמצעות המיכל נוזלים ממקום למקום, כמו יין לדוגמא, להשתמש בו לצרכי כבישה ועוד. לעיתים הקוביות משמשות לאחסון מוצרים שאינם נוזלים, כגון - אדמה, עצים להסקה, או פסולת. יש משתמשים שהפכו את המיכלים לקומפוסטר, וישנם מקרים שמשתמשים בהם לצרכי השקיה, פינוי בוצה או כמאגר מים תת קרקעי.

מיכלי פלסטיק משומשים

מיכלים אלו נמכרים כחדשים או לשימוש חוזר, כתלות בשימוש הנדרש ובהתאם לעלות המיכל הרצויה. מיכלים משומשים עוברים ניקוי ושטיפה יסודיים ומבוקרים ומתאימים לאחסון נוזלים המיועדים לשתייה ומזון של בני אדם ובעלי חיים.

מה השימוש של מיכלי פלסטיק משומשים?

מיכלי פלסטיק משומשים נמכרים במחירים מאוד אטרקטיביים לאחר הניקוי והשטיפה, ולא פעם כוללים תוספות מיוחדות כמו למשל ברזים. הבחירה במיכלי פלסטיק משומשים נחשבת למאוד ידידותית לסביבה, חוסכת לכם עלויות ומתאימה לשימושים שונים ומגוונים במגזר הפרטי והתעשייתי.

מוצרי פלסטיק אינם מתכלים באותה המידה כמו מוצרים אחרים, ולכן השימוש החוזר בהם הוא מתבקש. מה גם שלאחר ניקיון ושטיפה יסודיים ניתן לשנות את מטרת השימוש המקורית, כך שהמיכלים משנים את ייעודם ויכולים לשמש אתכם בצורה יצירתית, כמו למשל כג'קוזי, אמבטיה חיצונית, אדנית לצמחים, בריכת דגים, מלונה לכלב ובאמת שאין גבול לאפשרויות שעומדות בפניכם.

כיום אתם יכולים לרכוש מיכלי מים 1 קוב משומשים במחירים משתלמים עבור מגוון רחב של מטרות. חשוב לקנות את המיכלים מחברה מנוסה ומקצועית שמקפידה על ניקיון ושטיפה יסודיים ועמידה בכל התקנים הנדרשים.

מאפיינים

קוביה / מיכל פלסטיק לאחסון נוזלים כולל פתח רחב עליון למילוי מהיר, וברז תחתון לריקון נוח. לרוב המיכל מונח על משטח עשוי עץ, מתכת או פלסטיק לצרכי שינוע ויציבות.

מידות המיכל (ללא כלוב)

  • גובה - 1 מטר
  • חזית - 1 מטר
  • רוחב - 1.10 מטר

מידות המיכל (כולל כלוב)

  • גובה - 1.10 מטר
  • חזית - 1.10 מטר
  • רוחב - 1.20 מטר

קוביות נוזלים נמכרות לצרכן הפרטי והעסקי, החל מיחידה אחת.

קוביות מים 1 קוב – יתרונות לעסקים

קנייה של קוביות מים 1 קוב יכולה להועיל מאוד גם לבעלי עסקים. אחד מהדברים שאנחנו צריכים לשים לב אליהם בעסק שלנו הוא לצריכת המים שלנו. אם אנחנו רוצים למשל להשקות את הצמחייה בעסק שלנו בצורה יעילה יותר אנחנו יכולים לקנות מיכלי מים / קוביות מים של קוב 1. אנחנו יכולים להשתמש בקוביות המים גם בשביל לספק שתייה לפועלים בעסק שלנו (במיוחד אם העסק שלנו הוא עסק חקלאי או עסק שכולל עבודה מחוץ לבית). השקעה בעיצוב הסביבה של העסק שלנו והשקעה במי השתייה של העובדים שלנו היא השקעה חשובה מאוד וזו האחריות שלנו כבעלי עסקים.

קוביית מים קוב – ייעול עסק חקלאי

קוביות מים של קוב 1 יכולה לסייע לנו להפוך את דרכי העבודה של העסק שלנו ליעילות יותר. אם נדאג לנוחיות של העובדים שלנו ולכך שיהיו להם מים קרים זמינים בכל מקום בו הם מבצעים את התפקיד שלהם, נוכל ליהנות מעובדים שעובדים בצורה יעילה. מים יכולים לאפשר לנו לשפר את איכות התפקוד שלנו. בין אם אנחנו עובדים בשטח בשדות חקלאיים ובין אם אנחנו עובדים בבניין משרדים, אנחנו צריכים ליהנות מגישה נוחה למקור מים. את קוביות המים אנחנו יכולים לשים במקרר בכמויות קטנות או שאנחנו יכולים להשתמש בהן בשביל השקיה של גינות.

לקבלת הצעת מחיר אנא צלצלו או השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם.

    השאירו פרטים וניצור
    עמכם קשר בהקדם
    שלחו פנייה
    וואטסאפ
    צלצלו עכשיו
    דילוג לתוכן