חביות פלסטיק

חביות פלסטיק משמשות לאחסון חומרים או נוזלים ולהעברתם ממקום למקום, בין היתר חומרים מסוכנים ומורכבים כמו דלקים, שמנים, גזים, כימיקלים, נפט וכדומה. העברה של חומרים מסוכנים דורשת תכנון מקצועי ושימוש באמצעים מיוחדים, הובלה באמצעות רכב תובלה ייעודי ושימוש בחביות פלסטיק ייחודיות המיוצרות למטרה זו, בהתאם לתקן בינלאומי להובלת חומרים מסוכנים.

ככלל, את החביות נהוג לייצר מפלסטיק ממוחזר ובגדלים ונפחים שונים, כשהשימוש בחביות פלסטיק אלו כמו גם בחביות מתכת ובג’ריקנים של פלסטיק מתבצע בעיקר בתעשייה.

חביות תובלה – חביות פלסטיק

חביות פלסטיק - פתרונות יצירתיים

מפעלים העוסקים בשיווק וייצור של מוצרי פלסטיק רוכשים חומרי גלם חדשים אך גם מצבורי ענק של פסולת פלסטיק ממנה ניתן ליצור חביות פלסטיק חדשות, חזקות ועמידות לכל הובלה ולכל צורך.

אלצנו ניתן למצוא חביות בכל מיני גדלים, נפחים וצורות ולהן להתאים סוגים שונים של פקקים וידיות. פתרונות להעברת חומרים מגיעים גם בצורת קוביות עם קיבולת נוזלים של 1000 ליטר, מיכלי נירוסטה, חביות מתכת, שקי ענק ועוד. מוצרי הפלסטיק משמשים בין היתר להובלות יבשתיות בכבישי ישראל, הובלות ימיות באוניות תובלה ענקיות אל מעבר לים וכן באמצעות הטסות אוויריות.

---------------

היתרונות של מיכלי פלסטיק

מאז ייצורו ועד היום, הפלסטיק נחשב לחומר פלא, ואף חומר אחר לא מצליח לתפוס את מקומו. לפניכם כמה מהיתרונות של מיכלי פלסטיק.

  • עיצוב בהתאמה אישית – פלסטיק נותן מענה עיצובי מצוין וניתן לעצב אותו בדרכים שונות, ובגדלים מגוונים, בהתאם לתנאי שטח מיוחדים ולמוצרים בפנים, מה שאומר שאתם יכולים לקבל את המענה המושלם לצרכים שלכם.
  • עמידות גבוהה – לעומת מיכלים ממתכות, מיכלי פלסטיק אינם מפתחים חלודה. חלודה מהווה גם איום על המוצרים בתוך המיכל שעשויים להזדהם, מה שמסוכן במיוחד כאשר מדובר בתרופות או מוצרי מזון.
  • משקל קל – הפלסטיק קל יותר מחומרים אחרים, בזכות צפיפות החומר שלו. יותר מכך, מיכלי פלסטיק מתוכננים לעמוד במסות גבוהות מבלי להיות מסיביים. כאשר מובילים מיכלים ומשלמים פר משקל, זה משמעותי.
  • גמישות גבוהה – מיכלי פלסטיק ניתן ליצור מהרכבי חומרים שונים כך שיהיו להם תכונות מיוחדות ועל מנת שיתאימו למטרות מגוונות. ישנם חומרים שיכולים לשפר את חוזקו וגמישותו של הפלסטיק, וכתוצאה מכך כיום קיימים סוגים שונים של מיכלים.
  • עמידות גבוהה בפני שברים או סדקים – המבנה של המולקולות מעניק לפלסטיק גמישות וחוזק ולכן מיכלים מפלסטיק יגלו עמידות גבוהה לשברים וסדקים. עמידות זו מעניקה המון שקט נפשי וידיעה שהחביות ישמרו גם בתנאים מאתגרים.
  • חיים ארוכים – בגלל עמידותם הגבוהה, מיכלי פלסטיק לא יתכלו בקלות בתנאים רגילים כאשר הם נשמרים כראוי. עבורכם מדובר ביתרון, שכן תמורת השקעה לא גדולה תיהנו ממוצר שימושי לאורך שנים.
  • מחזור – ניתן למחזר מיכלי פלסטיק וליצור מהם מוצרים חדשים, גם המיכלים שלנו עצמם מיוצרים מפלסטיק ממוחזר. כאשר עלות הייצור נמוכה ותהליכי הייצור פשוטים ולא יקרים במידה משמעותית.

למחזור פלסטיק יש חשיבות רבה, שכן שימוש חוזר מקטין את הפגיעה בסביבה ואת כמויות פסולת הפלסטיק. רכישת מיכלים מפלסטיק ממוחזר המתאימים לכל צורך ומטרה של הובלה, תהיה הרבה יותר ידידותית לסביבה וזאת מבלי שתצטרכו לוותר על התאמה אישית לצרכים שלכם. לפרטים נוספים דברו איתנו!

חביות פלסטיק

    השאירו פרטים וניצור
    עמכם קשר בהקדם
    שלחו פנייה
    וואטסאפ
    צלצלו עכשיו
    דילוג לתוכן